Vnímání komunikačních kanálů FSE UJEP uchazeči o studium – David WIEDON
David WIEDON
Bachelor's thesis
Vnímání komunikačních kanálů FSE UJEP uchazeči o studium
Perception of faculty communication channels by study applicants
Abstract:
Konkurence mezi univerzitami stále narůstá. Většinu dnešních uchazečů na vysokou školu tvoří generace Z, která nejraději konzumuje obsah v digitální podobě. Na to musí vysoké školy reagovat a svůj komunikační mix tomu musí přizpůsobovat. Cílem práce je objasnit, jak uchazeči středních škol ekonomických, obchodních akademií či gymnázií v Ústeckém kraji, které jsou ve spolupráci s FSE UJEP, vnímají komunikační …moreAbstract:
Competition between universities keeps increasing. The majority of today's college applicants are part of Generation Z, who prefer to consume content in digital form. Universities must respond to this and adapt their communication mix accordingly. The aim of this paper is to shed light on how applicants from secondary schools of economics, business academies or grammar schools in the Ústí nad Labem …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WIEDON, David. \textit{Vnímání komunikačních kanálů FSE UJEP uchazeči o studium}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/kg08r2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
WIEDON, David. Vnímání komunikačních kanálů FSE UJEP uchazeči o studium. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova