Rozdíly v přístupu pedagogů k žákům se specifickými poruchami učení v rámci přechodu z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ – Mgr. Michaela Tůmová
Mgr. Michaela Tůmová
Bakalářská práce
Rozdíly v přístupu pedagogů k žákům se specifickými poruchami učení v rámci přechodu z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ
Differences in position to pupils with specific learning difficulties within transition from primary school to secondary school.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozdíly v přístupu pedagogů k žákům se specifickými poruchami učení na prvním a druhém stupni základní školy. Práce je rozdělena do tří kapitol. První dvě kapitoly se věnují teoretickým poznatkům o specifických poruchách učení. Třetí a zároveň poslední kapitola je praktická a zabývá se rozdíly v přístupu pedagogů k žákům se specifickými poruchami učení na prvním a druhém …víceAbstract:
Bachelor's thesis deals with the differences in the approach of teachers to pupils with specific learning disabilities at the first and second grades of primary school. The work is divided into three chapters. The first two chapters devoted to theoretical knowledge of the specific learning disorders. Third, while the last chapter is practical and deals with the differences in the approach of teachers …víceKlíčová slova
Specifické poruchy učení dyslexie dysortografie dysgrafie projevy první stupeň ZŠ druhý stupeň ZŠ pedagog žák rodič pedagogův přístup klasifikace žáků individuální vzdělávací plán kasuistika. Specific learning difficulties dyslexia dysortographia dysgraphia token primary school secondary school educationalist pupil parent educationalist’s position classification individual educational plan casuistry.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e44u6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TŮMOVÁ, Michaela. \textit{Rozdíly v přístupu pedagogů k žákům se specifickými poruchami učení v rámci přechodu z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/kg4hwi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií.
Anna Laslettová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková