Adaptační kurzy pro žáky středních odborných škol – Eva Střešňáková
Eva Střešňáková
Bachelor's thesis
Adaptační kurzy pro žáky středních odborných škol
Adaptation courses for students of secondary vocational schools
Anotácia:
V bakalářské práci je zpracováno téma adaptačních kurzů pro žáky středních odborných škol. V teoretické části práce je vymezen pojem adaptační kurz a jeho zařazení v rámci zážitkové pedagogiky. Syntetizovány jsou dostupné teoretické poznatky o adaptačních kurzech. V teoretické části je dále věnována pozornost problematice sociálních vztahů a rolí ve školní třídě, možnostem jejich ovlivňování prostřednictvím …viacAbstract:
This bachelor thesis is concentrated on the topic of adaptation courses for the pupils of secondary vocational schools. In the theoretical part, the term adaptation course together with its inclusion into experiential learning is defined. Available theoretical findings about adaptation courses are synthesized. Attention is also given to the issue of social relations and roles in a school class and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / odbor:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Práce na příbuzné téma
-
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Design of an English Summer Camp Based on Experiential Learning Activities
Monika Stenzlová -
Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools
Veronika Dufková -
Experiential learning and its impact on students of English
Kateřina Špačková -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Experiential Learning Activities and Principles in Secondary School Teaching
Bronislav Sobotka -
The Value of Experiential Learning in an Intensive English Language Course
Barbora Janitorová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova
Názov
Vložil
Vložené
Práva