The Theoretical and Practical Aspects of Error Correction – Bc. Jakub Puškáš
Bc. Jakub Puškáš
Bakalářská práce
The Theoretical and Practical Aspects of Error Correction
The Theoretical and Practical Aspects of Error Correction
Anotace:
Práce se zabývá možnými způsoby reakce na chybu, jichž může učitel využít při procvičování mluveného projevu v anglickém jazyce. Teoretická část se zaměřuje na to, co k tomuto tématu říkají didaktické příručky. Praktická část potom prostřednictvím observací zjišťuje, jakých metod učitelé skutečně využívají. Cílem celé práce je pak srovnat teoretický a praktický aspekt problematiky reakce učitele na …víceAbstract:
The thesis deals with teachers’ feedback to error when teaching speaking. Whilst the theoretical part describes what methodology and teacher training books say with regard to responding to students’ error, the practical part consists of observing what language teachers actually do in terms of error correction when teaching speaking. The collected data are divided into four subgroups so as to find out …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oos52/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Opravování chyb v mluvené angličtině
Aneta Bromová -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Providing Feedback in Cybersecurity Games
Michal Urban -
Study of a class of bijective S-boxes constructed with Linear Feedback Shift Registers
Bhupendra Singh -
Oral Corrective Feedback in EFL Lessons - Attitudes of Learners and Teachers
Kristýna Krajíčková -
Impact of Feedback Strategies on Student Motivation and Growth Mindset for English Language Classrooms in the Czech Republic
Veronika Halászová -
Providing Feedback to English Teachers at Lower Secondary Schools
Sabina Roztočilová -
Czech Secondary School Students' Preferences for and Perceptions of Indirect and Direct Corrective Feedback on Writing
Natálie Krejčířová