Mirko Tomášek
Bachelor's thesis
Analýza komunikační kampaně
Analysis of communication campaign
Abstract:
Bakalářská práce „Analýza komunikační kampaně“ se zabývá všemi nutnými kroky ve-doucí ke zvýšení účinnosti marketingové komunikace areálu Borovinka. Mezi ně patří především zhodnocení současné komunikace, analýza prostředí a sestavení nového ná-vrhu komunikace, který splní předepsané cíle. Úvodní část se věnuje marketingové ko-munikaci v obecném pojetím a následně konkrétní specifikaci jednotlivých …moreAbstract:
The bachelor's thesis "Analysis of communication campaign" deals with all the necessa-ry steps to increase the effectiveness of marketing communication of the Borovinka re-sort. These include, in particular, the evaluation of the current communication, the ana-lysis of the environment and the compilation of a new design of the communication with the prescribed goals on mind. The introductory part deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bwvd5/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Reader: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Komunikační kampaň
Karin Aggová -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Analýza komunikační kampaně
Peter Géc -
Analýza komunikační kampaně
Radim Vaďura -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová