Mgr. Hekera Hekera

Diplomová práce

Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.

Cultural and social marketing environment of the selected country.
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýzy mezinárodního marketingového prostředí Polské republiky. Cíl diplomové práce spočívá ve vyhodnocení kulturního sociálního marketingového prostředí Polské republiky za účelem možného vstupu na trh uvedené země. Primární empirická data jsou nasbírána kvantitativní formou prostřednictvím tří dotazníkových šetření. Sekundární empirická data jsou získána z veřejně dostupných …více
Abstract:
The topic of the diploma thesis is the analysis of the international marketing environment of the Republic of Poland. The aim of the diploma thesis is to evaluate the cultural and social marketing environment of the Republic of Poland in order to enter the market of that country. Primary empirical data are collected in quantitative form through three questionnaire surveys. Secondary empirical data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/vxuto/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné