Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země. – Mgr. Hekera Hekera
Mgr. Hekera Hekera
Diplomová práce
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Cultural and social marketing environment of the selected country.
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýzy mezinárodního marketingového prostředí Polské republiky. Cíl diplomové práce spočívá ve vyhodnocení kulturního sociálního marketingového prostředí Polské republiky za účelem možného vstupu na trh uvedené země. Primární empirická data jsou nasbírána kvantitativní formou prostřednictvím tří dotazníkových šetření. Sekundární empirická data jsou získána z veřejně dostupných …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the analysis of the international marketing environment of the Republic of Poland. The aim of the diploma thesis is to evaluate the cultural and social marketing environment of the Republic of Poland in order to enter the market of that country. Primary empirical data are collected in quantitative form through three questionnaire surveys. Secondary empirical data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vxuto/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Kateřina Málková -
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Analýza on-line trhu s knihami z druhej ruky, marketingových nástrojov jednotlivých subjektov a pohľad verejnosti na tento trh
Lucia Lietavová -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis