Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země. – Mgr. Hekera Hekera
Mgr. Hekera Hekera
Master's thesis
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Cultural and social marketing environment of the selected country.
Abstract:
Tématem diplomové práce je analýzy mezinárodního marketingového prostředí Polské republiky. Cíl diplomové práce spočívá ve vyhodnocení kulturního sociálního marketingového prostředí Polské republiky za účelem možného vstupu na trh uvedené země. Primární empirická data jsou nasbírána kvantitativní formou prostřednictvím tří dotazníkových šetření. Sekundární empirická data jsou získána z veřejně dostupných …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis is the analysis of the international marketing environment of the Republic of Poland. The aim of the diploma thesis is to evaluate the cultural and social marketing environment of the Republic of Poland in order to enter the market of that country. Primary empirical data are collected in quantitative form through three questionnaire surveys. Secondary empirical data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/vxuto/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEKERA, Hekera. \textit{Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/kh3mhv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Kateřina Málková -
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Analýza on-line trhu s knihami z druhej ruky, marketingových nástrojov jednotlivých subjektov a pohľad verejnosti na tento trh
Lucia Lietavová -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká