Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách – Jakub Bolf
Jakub Bolf
Bachelor's thesis
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Abstract:
Bakalářská práce za pomocí metody mystery shoppingu zkoumá, testuje, srovnává a vyhodnocuje prodejny maloobchodních jednotek v oblasti prodeje smíšeného zboží. Za pomocí analýzy dochází ke zhodnocení znalostí, přístupu a ochoty pracovníků. Průzkum byl prováděn ve čtyřech pobočkách prodejen smíšeného zboží. Dvě spadaly pod organizaci COOP, přesněji pak Jednota, a dvě patřily pod Můj obchod. Autor práce …moreAbstract:
The bachelor thesis uses the method of mystery shopping to examine, test, compare and evaluate retail stores in sales of general merchandise. With the help of analysis, the knowledge, attitude, and willingness of employees is evaluated. The survey was conducted in four branches of general merchandise stores. Two belonged to the COOP organization, more precisely Jednota, and two belonged to Můj obchod …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/pxis5/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Kateřina Kvěchová
- Reader: Ing. Šárka Kolářová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOLF, Jakub. \textit{Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/khakeq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shoping z pohledu fiktivních zákazníků.
Lucie Barborová