Stanislav TRUSKA
Bakalářská práce
Public relations školy
Public Relations of School
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce je zistiť ako rodičia a zákonní zástupcovia žiakov, ktorí navštevujú základnú školu Jozefa Horáka v Banskej Štiavnici vnímajú pôsobenie aktivít školy vo vzťahu s verejnosťou a po vyhodnotení nástrojov Public relations zistiť úspešnosť a navrhnúť možné opatrenia a zlepšenia. V teoretickej časti sa venujem vysvetleniu najdôležitejších pojmov, východísk a cieľov Public relations …víceAbstract:
Goal of this thesis is to find out how the parents and the in-law representatives of the Jozef Horak Elementary School in Banská Štiavnica students perceive the impact of school ´s Public Relations activities. Based on the results of structured questionnaire, it evaluates the succesfulness of these activities and proposes recommendations for improvements in the field of Public relations. In theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
155136
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Drahoslav Lančarič
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRUSKA, Stanislav. Public relations školy. Mojmírovce, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar
Název
Vložil
Vloženo
Práva