Fenomén ,,Babysigns" - znaková řeč pro batolata – Bc. Veronika Šímová
Bc. Veronika Šímová
Master's thesis
Fenomén ,,Babysigns" - znaková řeč pro batolata
Phenomenon "Babysigns "- Sign Language for Toddlers
Abstract:
Předložená práce přibližuje inovativní metodu Baby Signs, tedy znakování s batolaty, a to sice z teoretického i praktického hlediska. Metoda spočívá v učení malých dětí, které ještě nedokáží komunikovat verbálně, jednoduchým gestům. Díky nim je dítě schopné v raném věku vyjadřovat své potřeby. Přínosem Baby Signs je podpoření intelektuálního vývoje dítěte a následné rychlejší osvojování jazyka. Tato …moreAbstract:
This thesis examines from the theoretical and practical point of view the innovative Baby Signs method, that is, the use of the baby sign language. This method consists in teaching young children, who are unable to communicate verbally yet, a set of simple gestures, which the child can use to express its needs even before it learns to speak. The advantages of Baby Signs include facilitating the intellectual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Michaela Kramerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠÍMOVÁ, Veronika. \textit{Fenomén ,,Babysigns'' - znaková řeč pro batolata}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/khtw6i/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šímová, Veronika. Fenomén ,,Babysigns" - znaková řeč pro batolata. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Kurzy znakování s batolaty v ČR
Magdaléna KLINGER -
Komparace přístupu pedagogických a nepedagogických pracovníků ke znakování s batolaty
Tereza Švábová -
Znakování s kojenci a batolaty z pohledu speciálního pedagoga
Karolína HORÁKOVÁ -
Znakování se slyšícími batolaty a jeho vliv na proces vývoje řeči dítěte
Ivana Ličková -
Metoda znakování s batolaty a její vliv na rozvoj řeči
Eva Nohýnková -
Vliv vícejazyčného prostředí na osvojování češtiny jako druhého jazyka u dětí
Kateřina Müllerová -
Program Baby Signs a jeho vliv na vývoj řeči
Magdaléna Daňková -
Možnosti podpory psycholingvistického vývoje dětí raného věku pomocí programu Baby signs
Kamila VICHROVÁ