Marketingová strategie pro společnost PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o. při uvedení nových výrobků na trh – Jiřina Jirků
Jiřina Jirků
Diplomová práce
Marketingová strategie pro společnost PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o. při uvedení nových výrobků na trh
Marketing strategy for the company PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA Ltd. while launching new products into the market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro společnost PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o. a její nové výrobky -- kabely PRAFlaGuard SPF -- párový, PRAFlaGuard SPF -- čtyřkový a PRAFlaDur SP. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teoretické vymezení B2B marketingu a hlavní rozdíly mezi B2B a B2C trhem. Druhá kapitola seznamuje se společností PRAKAB PRAŽSKÁ …víceAbstract:
This diploma thesis deals with a marketing strategy for the company PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA Ltd. and new products -- cables PRAFlaGuard SPF -- pair, PRAFlaGuard SPF -- XN and PRAFlaDur SP. The thesis is divided into three main chapters. The first chapter describes the theory of B2B marketing and shows main differences between B2B and B2C market. The second chapter presents the company PRAKAB PRAŽSKÁ …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35940
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Michal Ševera
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35940
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketing finančních služeb v oblasti finančního poradenství
Petr Hosnedl -
Situační analýza a doporučení pro marketing firmy GAMA HOLDING Praha a.s.
Denisa Válková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Personální marketing v mezinárodní společnosti Erwin Quarder CZ s.r.o.
Klára Šutorková