Jiřina Jirků

Diplomová práce

Marketingová strategie pro společnost PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o. při uvedení nových výrobků na trh

Marketing strategy for the company PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA Ltd. while launching new products into the market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro společnost PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o. a její nové výrobky -- kabely PRAFlaGuard SPF -- párový, PRAFlaGuard SPF -- čtyřkový a PRAFlaDur SP. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teoretické vymezení B2B marketingu a hlavní rozdíly mezi B2B a B2C trhem. Druhá kapitola seznamuje se společností PRAKAB PRAŽSKÁ …více
Abstract:
This diploma thesis deals with a marketing strategy for the company PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA Ltd. and new products -- cables PRAFlaGuard SPF -- pair, PRAFlaGuard SPF -- XN and PRAFlaDur SP. The thesis is divided into three main chapters. The first chapter describes the theory of B2B marketing and shows main differences between B2B and B2C market. The second chapter presents the company PRAKAB PRAŽSKÁ …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Michal Ševera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35940

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod