Bc. Anita Žáková
Diplomová práce
Strategické řízení značky Asics
Asics Strategic Brand Management
Anotace:
Cílem práce bylo zhodnotit strategii positioningu značky Asics na českém trhu s běžeckou obuví, navrhnout opatření k eliminaci nesouladu mezi identitou a image značky, zjistit povědomí o značce a její vnímání zákazníky. Teoretická část je sestavena na základě studia a komparace odborné literatury. Vlastní práce čerpá z teoretických poznatků, kdy je provedena analýza sekundárních dat o značce, včetně …víceAbstract:
The aim of the thesis was to evaluate the positioning strategy of the Asics brand on the Czech market with running shoes, to propose measures to eliminate the inconsistency between the brand identity and image, to determine the brand awareness and its perception by customers. The theoretical part is based on the study and comparison of literature. The thesis itself draws on the theoretical knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Novotný, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva