Mgr. Lucie Doleželová
Bakalářská práce
Klima školní třídy
School class climate
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám porovnáním třídního klimatu mezi konkrétními třídami základní školy a víceletého gymnázia. Stav třídního klimatu na těchto dvou typech škol zkoumám z pohledu žáků pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část práce se věnuje základním informacím spojených s tematikou školního a třídního klimatu. Osvětluje obecné pojmy, zabývá se popisem pozitivního školního a třídního …víceAbstract:
I engage my bachelor thesis on the comparison of class climate between particular classes of a primary school and a secondary grammar-school. The condition of class climate in these two types of schools is analyzed via list of questions. The theoretic part of the thesis summarizes basic information about the school and class climate themes. It explains elementary terms, describes the positive school …víceKlíčová slova
školní klima třídní klima pozitivní klima atmosféra třídy žák (student) učitel interakce učitel-žák školní třída dotazník CES. school climate class climate positive climate classroom atmosphere a pupil (a student) a teacher interaction pupil – teacher a school classroom questionnaire CES.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kyost/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2013
- Vedoucí: Mgr. Magdalena Švandová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zjišťování klimatu tříd u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pomocí dotazníku CES
Lucie Doleželová -
Využití dotazníku CES na školní klima u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Magdalena VOBORNÍKOVÁ -
Porovnání klimatu tříd II. stupně základní školy a odpovídajících ročníků gymnázia
Barbora Ensingerová -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Kahoot! - a case study of retention, engagement, and classroom dynamics at a secondary vocational school
Pavla Sassmannová -
Zjišťování klimatu tříd u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pomocí dotazníku CES
Lucie Doleželová -
Positive leaders build great relationships and teams
Zhichao Zhang