David Mareš, DiS.

Bachelor's thesis

Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.

Implementation of a CRM system for the sales department of OMAX Holding s.r.o. company
Abstract:
Předmětem této práce je problematika nasazení CRM systému v konkrétní firmě. Cílem práce je na základě provedených analýz vyhodnotit a navrhnout způsob implementace systému řízení vztahu se zákazníky (CRM) v podniku OMAX Holding, následně vyhodnotit efektivitu a přínosy zvoleného řešení pro podnik i pro zákazníky. Práce je rozdělena na část teoretických východisek a část aplikační. V teoretických východiscích …more
Abstract:
The subject of this thesis is the problematics of implementation of CRM system in a specific company. The goal of the thesis is to evaluate and propose a method of implementation of the customer relationship management (CRM) system in the company OMAX Holding, then to evaluate the effectiveness and benefits of the chosen solution for the company and customers. This thesis is divided into theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ludvík Filip

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management