David Mareš, DiS.

Bakalářská práce

Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.

Implementation of a CRM system for the sales department of OMAX Holding s.r.o. company
Anotace:
Předmětem této práce je problematika nasazení CRM systému v konkrétní firmě. Cílem práce je na základě provedených analýz vyhodnotit a navrhnout způsob implementace systému řízení vztahu se zákazníky (CRM) v podniku OMAX Holding, následně vyhodnotit efektivitu a přínosy zvoleného řešení pro podnik i pro zákazníky. Práce je rozdělena na část teoretických východisek a část aplikační. V teoretických východiscích …více
Abstract:
The subject of this thesis is the problematics of implementation of CRM system in a specific company. The goal of the thesis is to evaluate and propose a method of implementation of the customer relationship management (CRM) system in the company OMAX Holding, then to evaluate the effectiveness and benefits of the chosen solution for the company and customers. This thesis is divided into theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ludvík Filip

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management