Bc. Jana Langerová
Master's thesis
Vztahový marketing festivalu Chillibraní
Relationship Marketing of Chillibraní Festival
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vztahovým marketingem festivalu Chillibraní. Jejím cílem je zjistit, jak návštěvníci festival vnímají, jaká je jejich motivace k návštěvě a jaké mají obecně zvyklosti a na základě těchto informací vytvořit návrh marketingové strategie určené ke zlepšení vztahového marketingu festivalu. Teoretická část práce definuje pojmy vztahový marketing, řízení vztahů se zákazníky a dále …moreAbstract:
Master thesis deals with relationship marketing of festival Chillibraní. Its aim is to deter-mine how the visitors perceive the festival, what their motivation to visit it is and what their ways are in general and use this information to create a marketing strategy designed to improve relationship marketing of the festival. The theoretical part of this work defines constructs such relationship marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Langerová, Jana. Vztahový marketing festivalu Chillibraní. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Vybrané eventy v České republice rozvíjející cestovní ruch v této destinaci
Adriana Grendzioková -
Vojenský cestovní ruch v Polsku se zaměřením na významná bojiště a pevnosti a jejich porovnání s obdobnými lokalitami v České republice
Veronika Lorencová -
Cestovní ruch v Krkonošském národním parku v kontextu změn klimatu
Tereza Nechvílová -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Dopady krize způsobené Covid-19 na podnikání v cestovním ruchu v ČR
Petr Trnka -
Odvětví cestovního ruchu v České republice v kontextu Evropy
Dominika Paulíková -
Vývoj cestovního ruchu v ČR a jeho místo v globálních trendech vývoje turistických aktivit od přelomu 20. a 21. století
Marek Novotný