Německý jazyk jako předpoklad úspěchu při výběrovém řízení – Tereza Šárovcová
Tereza Šárovcová
Master's thesis
Německý jazyk jako předpoklad úspěchu při výběrovém řízení
German language as a prerequisite for success in a recruitment process
Anotácia:
Předmětem diplomové práce Německý jazyk jako předpoklad úspěchu při výběrovém řízení je analýza postavení německého jazyka na českém trhu práce. Teoretická část zkoumá dvě klíčové personální činnosti, a to získávání a výběr uchazečů. Dále se pozornost soustředí na rozbor institucí, které upevňují česko-německou spolupráci. Tuto část uzavírá analýza výuky německého jazyka na školách ze statistických …viacAbstract:
The main goal of this Diploma Thesis, called German language as a prerequisite for success in a recruitment process, is to analyse the importance of German language at the labour market in Czech Republic. In the theoretical part, two key personnel functions are characterized, namely recruitment and selection. Furthermore, an analysis of the institutions that strengthen the Czech-German collaboration …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54376
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54376
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies in the E-commerce and Online Retail Industry
Iuliia Kasianova -
Assessment of the financial position and performance of the company Amazon operating in the e-commerce industry
Aowei Liu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Odborná praxe ve společnosti Wexford Chamber of Industry and Commerce
Hélene CORRIEU -
Porovnání metod získávání zaměstnanců v podmínkách českého trhu práce. Headhunting versus recruitment.
Petra Hnízdilová -
Recruitment a assessment centre jako nástroj efektivního výběru talentovaných zaměstnanců
Jiří Tecl -
Recruitment ve firmě
Alena Kadlecová -
Získávání a výběr kvalitních zaměstnanců z pohledu uchazečů i firem,
Markéta Mošová