CRM jako prvek další možnosti rozvoje péče pro zákazníky vybrané obchodní společnosti – Bc. Miroslav KOPECKÝ
Bc. Miroslav KOPECKÝ
Master's thesis
CRM jako prvek další možnosti rozvoje péče pro zákazníky vybrané obchodní společnosti
CRM as part of another possibility for developing care for the company's clientele
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje tématu řízení vztahů se zákazníky neboli CRM. Hlavním cílem je na základě hloubkové analýzy provést návrh implementace nového CRM systému ve vybrané obchodní společnosti, kterou byla Jednota spotřební družstvo České Budějovice.Abstract:
This master thesis deals with the topic of customer relationship management in a company, where one of the main objectives of this work was the proposal to implement a CRM system. Implementation of the CRM system was proposed for company (Union co-operative association) Co-op Ceske Budejovice.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPECKÝ, Miroslav. \textit{CRM jako prvek další možnosti rozvoje péče pro zákazníky vybrané obchodní společnosti}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/kihri3/.
Jak správně citovat práci
KOPECKÝ, Miroslav. CRM jako prvek další možnosti rozvoje péče pro zákazníky vybrané obchodní společnosti. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová
Názov
Vložil
Vložené
Práva