Markéta Zezuláková

Bakalářská práce

Aplikace marketingu u regionální neziskové organizace - Obchodní a hospodářské komory

Practical application of marketing by regional non-profit organization –Chamber of Commerce
Anotace:
Tato práce se zabývá aplikací marketingu u neziskové, regionálně vymezené organizace Obchodní a hospodářské komory. Cílem práce bylo zhodnotit současné uplatnění a navržení vyváženého marketingového mixu, který zohledňuje všechny stávající specifika a nabídnout řešení pro její další rozvoj a efektivní uplatnění aktivit a produktů u cílových skupin. V teoretické části jsou pospány specifika neziskových …více
Abstract:
The major objective is to sum up contemporary situation and suggest a balanced marketing mix, considering all current specificity and offer new solution for further development of product and services. There is described in theoretical part the specificity of non-profit organizations, methodology of marketing creation and analysis of target group, competition, SWOT and marketing mix. In practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Tomáš Prchal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21376