Filip Rybár

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem

Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem
Anotace:
Cílem práce je představení současné marketingové komunikace Severočeského divadla v Ústí nad Labem, identifikace nedostatků a následné navržení opatření k její optimalizaci. Teoretická část práce vymezuje marketing a jeho specifika v kultuře, komunikační mix, situační analýzu. V praktické části práce je krátce představeno Severočeské divadlo, na základě teoretických poznatků z literární rešerše a rozhovoru …více
Abstract:
The aim of the thesis is to present the current marketing communication of the North Bohemian Theatre in Ústí nad Labem, identify shortcomings and then propose measures to optimize it. The theoretical part of the work defines marketing and its specifics in culture, communication mix, situational analysis. In the practical part of the thesis, the North Bohemian Theatre is briefly presented, based on …více
Abstract:
Cieľom práce je predstavenie súčasnej marketingovej komunikácie Severočeského divadla v Ústí nad Labem, identifikácia nedostatkov a následné navrhnutie opatrení na jej optimalizáciu. Teoretická časť práce vymedzuje marketing a jeho špecifiká v kultúre, komunikačný mix, situačnú analýzu. V praktickej časti práce je krátko predstavené Severočeské divadlo, na základe teoretických poznatkov z literárnej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Marie Vítová Dušková
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90141

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management