Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem – Filip Rybár
Filip Rybár
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem
Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem
Anotace:
Cílem práce je představení současné marketingové komunikace Severočeského divadla v Ústí nad Labem, identifikace nedostatků a následné navržení opatření k její optimalizaci. Teoretická část práce vymezuje marketing a jeho specifika v kultuře, komunikační mix, situační analýzu. V praktické části práce je krátce představeno Severočeské divadlo, na základě teoretických poznatků z literární rešerše a rozhovoru …víceAbstract:
The aim of the thesis is to present the current marketing communication of the North Bohemian Theatre in Ústí nad Labem, identify shortcomings and then propose measures to optimize it. The theoretical part of the work defines marketing and its specifics in culture, communication mix, situational analysis. In the practical part of the thesis, the North Bohemian Theatre is briefly presented, based on …víceAbstract:
Cieľom práce je predstavenie súčasnej marketingovej komunikácie Severočeského divadla v Ústí nad Labem, identifikácia nedostatkov a následné navrhnutie opatrení na jej optimalizáciu. Teoretická časť práce vymedzuje marketing a jeho špecifiká v kultúre, komunikačný mix, situačnú analýzu. V praktickej časti práce je krátko predstavené Severočeské divadlo, na základe teoretických poznatkov z literárnej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90141
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Marie Vítová Dušková
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90141
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků