Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem – Filip Rybár
Filip Rybár
Bachelor's thesis
Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem
Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem
Abstract:
Cílem práce je představení současné marketingové komunikace Severočeského divadla v Ústí nad Labem, identifikace nedostatků a následné navržení opatření k její optimalizaci. Teoretická část práce vymezuje marketing a jeho specifika v kultuře, komunikační mix, situační analýzu. V praktické části práce je krátce představeno Severočeské divadlo, na základě teoretických poznatků z literární rešerše a rozhovoru …moreAbstract:
The aim of the thesis is to present the current marketing communication of the North Bohemian Theatre in Ústí nad Labem, identify shortcomings and then propose measures to optimize it. The theoretical part of the work defines marketing and its specifics in culture, communication mix, situational analysis. In the practical part of the thesis, the North Bohemian Theatre is briefly presented, based on …moreAbstract:
Cieľom práce je predstavenie súčasnej marketingovej komunikácie Severočeského divadla v Ústí nad Labem, identifikácia nedostatkov a následné navrhnutie opatrení na jej optimalizáciu. Teoretická časť práce vymedzuje marketing a jeho špecifiká v kultúre, komunikačný mix, situačnú analýzu. V praktickej časti práce je krátko predstavené Severočeské divadlo, na základe teoretických poznatkov z literárnej …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90141
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Marie Vítová Dušková
- Reader: Jitka Černá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90141
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků