Filip Rybár

Bachelor's thesis

Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem

Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem
Abstract:
Cílem práce je představení současné marketingové komunikace Severočeského divadla v Ústí nad Labem, identifikace nedostatků a následné navržení opatření k její optimalizaci. Teoretická část práce vymezuje marketing a jeho specifika v kultuře, komunikační mix, situační analýzu. V praktické části práce je krátce představeno Severočeské divadlo, na základě teoretických poznatků z literární rešerše a rozhovoru …more
Abstract:
The aim of the thesis is to present the current marketing communication of the North Bohemian Theatre in Ústí nad Labem, identify shortcomings and then propose measures to optimize it. The theoretical part of the work defines marketing and its specifics in culture, communication mix, situational analysis. In the practical part of the thesis, the North Bohemian Theatre is briefly presented, based on …more
Abstract:
Cieľom práce je predstavenie súčasnej marketingovej komunikácie Severočeského divadla v Ústí nad Labem, identifikácia nedostatkov a následné navrhnutie opatrení na jej optimalizáciu. Teoretická časť práce vymedzuje marketing a jeho špecifiká v kultúre, komunikačný mix, situačnú analýzu. V praktickej časti práce je krátko predstavené Severočeské divadlo, na základe teoretických poznatkov z literárnej …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: Marie Vítová Dušková
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90141

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management