Simona Koblihová

Diplomová práce

Spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody

Customer satisfaction in the airlines Travel Service in claiming damages
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy letecké dopravy, právní úprava ochrany civilního letectví, význam postavení leteckých společností na českém a zahraničním leteckém trhu a představení letecké společnosti Travel Service. Praktická část diplomové práce se zabývá vymezením …více
Abstract:
The thesis aims to analyze customer satisfaction in the airlines Travel Service in claiming damages. The theoretical part provides the basic concepts of air transport, legislation on civil aviation, the importance of the position of airlines in Czech and foreign aviation market and the introduction of airline Travel Service. The practical part deals with the definition of fundamental rights of air …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Jana Valentová
  • Oponent: Zbyněk Švarc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50009