Marketingová komunikace vybrané firmy – Simona Chlápková
Simona Chlápková
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of selected company
Anotace:
Diplomová práce „Marketingová komunikace vybrané firmy“ se věnuje marketingové komunikaci tradiční pánské kosmetické značky Truefitt & Hill, kterou má na starosti firma Gentlemen Brothers. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se marketingu. Největší pozornost je však věnována komunikačnímu mixu. V praktické části diplomové práce se pak zaměřuji na jednotlivé nástroje komunikačního …víceAbstract:
The master thesis "Marketing communication of selected company" focuses on the analysis of the current marketing communication of Truefitt & Hill which represents a brand of grooming products from the oldest barber shop in the world. The communication is conducted by Gentlemen Brothers Barber Shop. The aim of the thesis is to improve the current communication by the analysis of the current communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76529
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76529
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová