Kateřina Nývltová

Bachelor's thesis

Analýza marketingu vybrané technologické firmy

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením marketingové strategie značky BMW. V teoretické části jsou popsána východiska pro stanovení účinného marketingu zahrnující marketingové koncepty, základy strategického plánování včetně marketingového výzkumu a zejména marketingový mix. Praktická část je věnována historii BMW a jeho přímým konkurentům. Jsou zmíněny nové marketingové strategie BMW …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis and evaluation of the marketing strategy of the BMW. The theoretical part describes the basis for determining effective marketing including marketing concepts, the basics of strategic planning including marketing research and especially the marketing mix. The practical part is devoted to the history of BMW and its direct competitors. The new marketing strategies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2024

Thesis defence

  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty