Analýza marketingu vybrané technologické firmy – Kateřina Nývltová
Kateřina Nývltová
Bachelor's thesis
Analýza marketingu vybrané technologické firmy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením marketingové strategie značky BMW. V teoretické části jsou popsána východiska pro stanovení účinného marketingu zahrnující marketingové koncepty, základy strategického plánování včetně marketingového výzkumu a zejména marketingový mix. Praktická část je věnována historii BMW a jeho přímým konkurentům. Jsou zmíněny nové marketingové strategie BMW …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis and evaluation of the marketing strategy of the BMW. The theoretical part describes the basis for determining effective marketing including marketing concepts, the basics of strategic planning including marketing research and especially the marketing mix. The practical part is devoted to the history of BMW and its direct competitors. The new marketing strategies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2024
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NÝVLTOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza marketingu vybrané technologické firmy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Available from: https://theses.cz/id/kjlgx6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karolína Mrázková -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Lenka Grundová -
Marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karel Tamme -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Martin Gazdík