Bc. Tereza Štefková

Bakalářská práce

Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný pivovar

Dramaturgy and realization of an advertising spot for a selected brewery
Anotace:
Zhodnocení veškerých možností při tvorbě reklamy a metodiky při zadávání reklamy. Popis jednotlivých druhů archetypů, jejich vhodné použití na konkrétní cílové skupiny a jejich využití v praxi při tvorbě reklamních spotů konkrétních značek konkrétně pivovarů. Tvorba briefu a scénáře při použití jednoho archetypu pro jeden konkrétní vybraný pivovar.
Abstract:
Evaluation of all possibilities in the creation of advertising and methodology for placing advertising. Description of individual types of archetypes, their suitable use for specific target groups and their use in practice in the creation of commercials of specific brands of specific breweries. Creating a brief and scenario using one archetype for one specific selected brewery.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Lenka Frýda
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní