Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný pivovar – Bc. Tereza Štefková
Bc. Tereza Štefková
Bakalářská práce
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný pivovar
Dramaturgy and realization of an advertising spot for a selected brewery
Anotace:
Zhodnocení veškerých možností při tvorbě reklamy a metodiky při zadávání reklamy. Popis jednotlivých druhů archetypů, jejich vhodné použití na konkrétní cílové skupiny a jejich využití v praxi při tvorbě reklamních spotů konkrétních značek konkrétně pivovarů. Tvorba briefu a scénáře při použití jednoho archetypu pro jeden konkrétní vybraný pivovar.Abstract:
Evaluation of all possibilities in the creation of advertising and methodology for placing advertising. Description of individual types of archetypes, their suitable use for specific target groups and their use in practice in the creation of commercials of specific brands of specific breweries. Creating a brief and scenario using one archetype for one specific selected brewery.Klíčová slova
reklama marketing komunikační mix cílová skupina archetypy brief scénář kampaň média metodika
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xesvb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Lenka Frýda
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice
Anna PARASKOVÁ -
Komunikační mix společnosti ŠPIZZA PIZZA s.r.o.
Dominik Tlčik