Pavlína Ščasná

Bakalářská práce

Vývoj marketingovej stratégie spoločnosti Philip Morris International vzhľadom na reguláciu

Vývoj marketingovej stratégie společnosti Philip Morris International vzhľadom na reguláciu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Philip Morris International, která se věnuje výrobě a prodeje tabákových výrobků. Cílem práce je zanalyzovat současnou marketingovou strategii, která je pod evropskou regulací tabákových výrobků, pomocí marketingového mixu, komunikačního mixu a SWOT analýzy. Práce zjišťuje dopad legislativních změn na trh tabákových výrobků, podle čeho …více
Abstract:
This bachelor´s thesis will provide an insight into the marketing strategy of the company Philip Morris International, which manufactures and sells the tobacco products. The aim of this work is to analyze the current marketing strategy, which is under European regulation of tobacco products, using the marketing mix, communication mix, and SWOT analysis. The work determines the impact of the legislative …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Philip Morris International, ktorá sa venuje výrobe a predaja tabakových výrobkov. Cieľom práce je zanalyzovať súčasnú marketingovú stratégiu, ktorá je pod európskou reguláciou tabakových výrobkov, pomocou marketingového mixu, komunikačného mixu a SWOT analýzy. Práca zisťuje dopad legislatívnych zmien na trh tabakových výrobkov, podľa …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Jana Hečková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68708

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod