Agnese corpus callosum u jednovaječných dvojčat předškolního věku – Bc. Lenka Pekárová
	Bc. Lenka Pekárová
Diplomová práce
Agnese corpus callosum u jednovaječných dvojčat předškolního věku
Agenesis of the corpus callosum in monozygotic twins in preschool age
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice výchovy, vzdělávání a socializace dětí s diagnózou ageneze corpus callosum a některých dalších souvisejících syndromů. Je zpracována jako dlouhodobá kazuistická studie jednovaječných dvojčat se stejnou diagnózou. Sledována je úroveň jejich vývoje a vzdělávání vzhledem k vývoji intaktních dětí v předškolním věku. Porovnáván je také individuální psychomotorický …víceAbstract:
This thesis deals with education, training and socialization of children diagnosed with agenesis of the corpus callosum, and some other related syndromes. It is treated as long-term case report of identical twins with the same diagnosis. Monitored the level of their development and education in relation to the development of intact children of preschool age. The individual psychomotor development of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce:	27. 3. 2015
Identifikátor: 
http://evskp.uhk.cz/eM3764
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: MUDr. Vladana Skutilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavel Zikl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
- 
Využití konceptu bazální stimulace u dětského klienta s agenezí corpus callosum
 Karolína VÁŇOVÁ
- 
Integrace dítěte s atypickým autismem do běžné základní školy
 Michaela Cikrdlová
- 
All Education Is Political: Critical Pedagogy and FEP
 Eliška Nemčoková
- 
Practical use of natural language processing in education technology
 Dominik Hartinger
- 
Integrace dětí s autismem do mateřské školy
 Jana Meserlová
- 
Integrace a inkluze dítěte s poruchou autistického spektra v ZŠ
 Lucia Zahradníková
Název
			Vložil
			Vloženo
			Práva
		Theses kju86e kju86e/4 
	
	17. 8. 2015
	




