Marketingová komunikace a její vliv na nákupní chování spotřebitelů – Lucie Harvánková
Lucie Harvánková
Diplomová práce
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní chování spotřebitelů
Marketing communication and its influence on customers buying behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a jejím vlivem na nákupní chování spotřebitelů. Začátek teoretické části je věnován marketingové komunikaci v obecném pojetí a následně je tento pojem uveden v celkovém konceptu marketingu. V další části je na marketingovou komunikaci nahlíženo komplexněji a jsou rozebrány jednotlivé složky komunikačního mixu. Následně je rozebrána role psychologie …víceAbstract:
The thesis deals with Marketing communication and its influence on customers buying behaviour. First part of the theoretical part is devoted to marketing communication in the general concept and then it is mentioned in the overall marketing concept. In the next part, the marketing communication is viewed more comprehensively and the individual components are more analyzed. In the next part is analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77199
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77199
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová