Bc. Kristýna Kubová

Master's thesis

Attention-Catching Devices in English Print Advertisements

Attention-Catching Devices in English Print Advertisements
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá jazykové prostředky k upoutání pozornosti v anglicky psaných tištěných inzerátech vydaných po roce 2000. Klíčovým pojmem je cílový čtenář. Jádrem práce je analýza textové složky osmdesáti inzerátů z oblasti kosmetiky, módy a šperků. Zaměřuji se na osm typů strategií, kterými reklama ovlivňuje čtenáře. Popisuji způsoby, jakými lze využít jazyk k zaujmutí, přesvědčování a ovlivňování …viac
Abstract:
This thesis deals with attention-catching devices in English print advertisements published after 2000. The key concept is target readership. The core of the thesis is an analysis of the textual part of eighty advertisements for cosmetics, fashion and jewellery. I analyze eight types of strategies that are used to influence readers. I describe the techniques that can be used to attract, persuade and …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedúci: prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta