Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků – Bc. Martin Kolovratník
Bc. Martin Kolovratník
Diplomová práce
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
The influence of the marketing mix to the customer purchasing behaviors
Anotace:
Tématem diplomové práce je vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků. V teoretické části práce se autor zabývá problematikou nákupního chování a faktorů, které jej ovlivňují. Dále jsou představeny pojmy jako marketing, marketingový mix, podpora prodeje a trendové nástroje komunikace. V aplikační části je provedena analýza společnosti Potraviny PRIMA a šetření mezi jejími zákazníky. Následně …víceAbstract:
The topic of the thesis is influence of marketing mix on customer behaviors. In the theoretical part of the thesis, author deals with the issue of consumer behavior and it’s influences. There are also described terms such as marketing, marketing mix, sales promotion and communication tools. The practical part is an analysis of the company Potraviny PRIMA and survey among its customers, followed by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d1inb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová