Bc. Pavel Krupař
Master's thesis
Budování značky jednosálového kina
Brand building of a single-screen cinema
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá procesem budování značky. První část nejprve popisuje teoretické principy značky, historický vývoj a konkrétní přínosy pro byznys společnosti. Dále uvádí různé varianty přístupu k budování značky a rozděluje tento proces do dílčích samostatných fází. V praktické části je poté na základě teoretických postupů a definovaných cílů realizován kompletní rebranding značky jednosálového …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the branding process. The first part describes the theoretical principles of the brand, historical development, and specific benefits for the company's business. It also presents different approaches to brand building and divides this process into sub-separated phases. In the practical part, a complete rebranding of the single-screen cinema Sféra in Turnov is carried …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krupař, Pavel. Budování značky jednosálového kina. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
System Engineering and Informatics / System Engineering and Informatics
Theses on a related topic
-
Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky
Miroslava Kudelová -
Návrh strategie pro získávání korporátních klientů pro vybraný hotel
Michaela Kupková -
Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.
Michal Bargl -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights