Porovnání reklamní strategie franšízových podniků – Nella Andrlová
Nella Andrlová
Bachelor's thesis
Porovnání reklamní strategie franšízových podniků
Comparison of advertising strategies of franchise companies
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Porovnání reklamní strategie franšízových podniků je zaměřena na komunikační a reklamní strategii českého největšího řetězce kaváren CrossCafé. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace a její trendy spolu s komunikačním mixem. Poté se práce přesune ke konkrétnímu nástroji. Je zde charakterizována reklama, její média typy a je zde popsáno teoreticky, jak …moreAbstract:
The bachelor thesis entitled Comparison of advertising strategies of franchise companies focuses on the communication and advertising strategy of the Czech Republic's largest café chain, CrossCafé. The theoretical part of the thesis defines marketing communication and its trends along with the communication mix. Then the thesis moves on to a specific tool. Advertising is characterized here, along with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Andrlová, Nella. Porovnání reklamní strategie franšízových podniků. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Business Administration / Economics and Management of Services
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights