Porovnání reklamní strategie franšízových podniků – Nella Andrlová
Nella Andrlová
Bakalářská práce
Porovnání reklamní strategie franšízových podniků
Comparison of advertising strategies of franchise companies
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Porovnání reklamní strategie franšízových podniků je zaměřena na komunikační a reklamní strategii českého největšího řetězce kaváren CrossCafé. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace a její trendy spolu s komunikačním mixem. Poté se práce přesune ke konkrétnímu nástroji. Je zde charakterizována reklama, její média typy a je zde popsáno teoreticky, jak …víceAbstract:
The bachelor thesis entitled Comparison of advertising strategies of franchise companies focuses on the communication and advertising strategy of the Czech Republic's largest café chain, CrossCafé. The theoretical part of the thesis defines marketing communication and its trends along with the communication mix. Then the thesis moves on to a specific tool. Advertising is characterized here, along with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Andrlová, Nella. Porovnání reklamní strategie franšízových podniků. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Management služeb
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva