Entrepreneurship and successful firms around world – Berta Šimonová
Berta Šimonová
Bakalářská práce
Entrepreneurship and successful firms around world
Podnikání a úspěšné firmy po celém světě
Anotace:
Podnikání je v dnešní době vnímáno jako kritický zdroj v procesu vývoji ekonomiky v dané zemi. S ohledem na tuto skutečnost byl rozvoji podnikání věnována pozornost mezi tvůrci pravidel, projektanty a ekonomy, jako stategie hospodářského růstu. Přehled literatury se zaměřuje na zavedení důležitosti podnikatelské činnosti a zdůrazňuje význam inovací úzce související se součastnými a budoucími trendy …víceAbstract:
Entrepreneurship nowadays is recognized as a critical resource in the economic development process of a country. Given this fact entrepreneurship development received serious attention among the policymakers, planners, and economists as a strategy of economic growth. The literature review is focusing on the introduction of the importance of entrepreneurial activity, emphasizing the importance of innovation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80075
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2020
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Ladislav Mura
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80075
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Podnikání ve finančně poradenské firmě a analýza business modelu
Denis Pischczek -
Byznys model sociálního podniku Easy Café
Štěpán Janovský -
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Market entry of a company SaZ s.r.o. onto the Canadian Road-Rail market
Jan Truska -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova