Segmentace trhu a analýza chování zákazníků,(jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu) – Bc. Kateřina Fialová
Bc. Kateřina Fialová
Bakalářská práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků,(jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu)
Market segmentation and analysis of buyers behavior, (as presumption successful products positioning of concrete entrepreneurial subject in the market)
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je segmentace trhu a analýza chování zákazníků, (jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trh). V teoretické části je vysvětlena segmentace trhu a charakterizována segmentační kritéria, která segmentace trhu využívá. V praktické části je na základě marketingového výzkumu provedena a vyhodnocena analýza chování zákazníků společnosti …víceAbstract:
The topic of my dissertation is Market segmentation and analysis of buyers behavior, (as presumption prosperous positioning of products concrete entrepreneurial subject in the market). In the theoretical part of the work there is explained market segmentation and criteria of segmentation, which are used for it. In the practical part of the work there is made and evaluated the analysis of behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ed6te/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIALOVÁ, Kateřina. \textit{Segmentace trhu a analýza chování zákazníků,(jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/kn2zqq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový proces obchodnej spločnosti
Renata Gräffingerová -
Proces marketingového manažmentu v malých a stredných podnikoch
Ľuboš Bittner -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví
Andrea Uskokovičová -
Strategický marketingový proces
Klaudia Lisoňková -
Proces marketingového plánování podniku a formulace změn marketingového plánu
Ladislav Tesařík -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová