Segmentace trhu a analýza chování zákazníků,(jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu) – Bc. Kateřina Fialová
Bc. Kateřina Fialová
Bachelor's thesis
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků,(jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu)
Market segmentation and analysis of buyers behavior, (as presumption successful products positioning of concrete entrepreneurial subject in the market)
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je segmentace trhu a analýza chování zákazníků, (jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trh). V teoretické části je vysvětlena segmentace trhu a charakterizována segmentační kritéria, která segmentace trhu využívá. V praktické části je na základě marketingového výzkumu provedena a vyhodnocena analýza chování zákazníků společnosti …moreAbstract:
The topic of my dissertation is Market segmentation and analysis of buyers behavior, (as presumption prosperous positioning of products concrete entrepreneurial subject in the market). In the theoretical part of the work there is explained market segmentation and criteria of segmentation, which are used for it. In the practical part of the work there is made and evaluated the analysis of behaviour …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ed6te/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIALOVÁ, Kateřina. \textit{Segmentace trhu a analýza chování zákazníků,(jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/kn2zqq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový proces obchodnej spločnosti
Renata Gräffingerová -
Proces marketingového manažmentu v malých a stredných podnikoch
Ľuboš Bittner -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví
Andrea Uskokovičová -
Strategický marketingový proces
Klaudia Lisoňková -
Proces marketingového plánování podniku a formulace změn marketingového plánu
Ladislav Tesařík -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová