Komunikace Přírodovědecké fakulty UP v Olomouci se zaměřením na základní školy - Přírodovědecký jarmark – Zuzana ŠEVČÍKOVÁ
Zuzana ŠEVČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikace Přírodovědecké fakulty UP v Olomouci se zaměřením na základní školy - Přírodovědecký jarmark
Communications Science faculty UP in Olomouc focusing on elementary school - Natural science fair
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je komunikace Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci se základními školami. Konkrétně Přírodovědný jarmark.Abstract:
The main object of thesis is communication Science faculty UP in Olomouc focusing on of elementary school. Specifically, Natural science fair.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Zveřejnit od: 5. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEVČÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Komunikace Přírodovědecké fakulty UP v Olomouci se zaměřením na základní školy - Přírodovědecký jarmark}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/knnalr/.
Jak správně citovat práci
ŠEVČÍKOVÁ, Zuzana. Komunikace Přírodovědecké fakulty UP v Olomouci se zaměřením na základní školy - Přírodovědecký jarmark. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace technicky a přírodovědně zaměřených vysokých škol
Jakub Vais -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Applications of event study methodology for measuring of a market reaction
Munkh-Od Dashdondog -
Metoda event studies a její využití na finančních trzích
Andrea Letochová -
Event management firmy Johann W
Petra Beránková -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
16. 8. 2013