Vývoj a proměna autorského subjektu: analýza propagačních strategií v současné umělecké produkci – Mgr. Luisa Pavlíková
Mgr. Luisa Pavlíková
Master's thesis
Vývoj a proměna autorského subjektu: analýza propagačních strategií v současné umělecké produkci
The Development and Transformation of Author: The Analysis of Promotional Strategies in Contemporary Art Making
Anotácia:
Teoretický koncept autorství doznává vlivem paradigmatické proměny uměleckého diskurzu v průběhu 20. století značných změn zejména v esteticko-filozofických kontextech. V součinnosti s rozvojem nových médií se tato transformace začíná prohlubovat, neboť zároveň dospívá ke sbližování s marketingovou sférou, jež slouží jako nástroj sebeprezentace, propagace a individuální publikační platforma. Práce …viacAbstract:
During the 20th century, authorship as a theoretical concept has considerably changed especially in an aesthetic-philosophy context due to a paradigmatic transformation of the art discourse. This transformation, together with the evolution of new media, starts to be more visible because it is slowly merging with the sphere of marketing which works as a tool for self-presentation, propagation and as …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qech9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedúci: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of communication strategies in business magazines
Pavla PETERKOVÁ -
Communication strategies for selling wine on–line
Tomáš Pelikán -
Czech and English communication strategies in advertising discourse
Karolína BAGINSKÁ -
Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews
Eva PAVLÍKOVÁ -
Covid-related reports in broadsheets vs. tabloids: A contrastive analysis of communication strategies
Hana MONTÁGOVÁ -
Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics
Nela MAJEROVÁ -
Communication strategies in CSR reports
Tereza VIKTOŘÍKOVÁ -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková