Sovrěměnnyje mětody obučěnija russkomu jazyku i sposoby prověrki ich effěktivnosti – Bc. Galyna Karnatova
Bc. Galyna Karnatova
Diplomová práce
Sovrěměnnyje mětody obučěnija russkomu jazyku i sposoby prověrki ich effěktivnosti
Modern Teaching Methods of Russian and the Evaluation of Their Efficiency
Abstract:
Aim and content of foreign language teaching determine, to a gread extent, the methods of attaining them. Between the aim, kontent and methods of foreign language teaching there is a definite correlation. Furthermore, it seems a worthwhile endeavour to attempt to limit the sense of the term neshod. In the literature on the subject of foreign language teahcing, there is a definite correlation. In the …víceAbstract:
Cizímu jazyku se může naučit téměř každý. Rozdíly tvoří předpoklady k učení, které jsou pro každého individuální. Hlavním úkolem učitele je volit takové metody a formy učení, které žákům vyhovují a odpovídají jejich individuálním zvláštnostem. Mezi žákem a učitelem musí být vytvořen vztah vzájemné důvěry, jenž žáka uklidňuje a zbavuje ho strachu z neúspěchu. Učitel za pomoci určitých metod prezentuje …víceKlíčová slova
předpoklady učení které každého ndividuální úkolem zvolit metody žákům vyhovují odpovídají jejich individuálním zvláštnostem mezi žákemm učitelem and struktura methods) correlate closely definite aim and kontent of language teaching být vytvořen vztah vzájemné důvěry jenž žáka uklidňuje a zbavuje ho strachu z neúspěchu. Učitel za pomoci určitých metod prezentuje žákovi učivo tak aby splnil daný cíl. attain whatever kind of kontent realizing any kind of aimsll methods Při výuce ruského jazyka jsou dle R. Purma plněny tři základní cíle – komunikativní informativní a formativní. Mezi základní složky komunikativního cíle patří rozvoj komplexních řečových dovedností a osvojení jazykových prostředků. Základní řečové dovednosti dělíme na receptivní (čtení poslech) a produktivní (mluvená a psaná řeč) které se pak podílejí na ovládání čtyř druhů jazykových prostředků (fonetika písmo a pravopis slovní zásoba a mluvnice).
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d235z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Josef Dohnal, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Komparace pohybového zatížení žáků mladšího školního věku při habituální a integrované terénní výuce
Tereza Gyurjánová -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ -
Porovnání účinnosti mobilních aplikací při určování rostlin a jejich využití při výuce biologie
Barbora HASNÍKOVÁ -
Možnosti využití 3D tisku při výuce krystalografického učiva
Anna Drápalová -
P: Zkoumání za pomoci intelektu
Robert Kalamar -
Diagnostika nádorových onemocnění za pomoci psí olfakce
Tereza Cibulková -
Závisí fenotyp listů rostlin na geografické poloze? Modelová studie eurosibiřského druhového komplexu Ranunculus auricomus za pomoci geometrické morfometriky a bioklimatických dat
David ŠUBRT -
Dodávání změn v organizaci za pomoci agilních i tradičních způsobů
Jakub Němeček