Cause-related marketing a principy jeho fungování – Lenka Šanderová
Lenka Šanderová
Diplomová práce
Cause-related marketing a principy jeho fungování
Cause-Related Marketing a principy jeho fungování
Anotace:
Současné trvdé konkurenční prostředí nutí firmy přicházet neustále s něčím novým. Zákazník se stává stále náročnější, jeho potřeby se posouvají směrem k vrcholu Maslowovy hierarchie potřeb. Cause-Related Marketing (CRM)jako jedna z nejrychleji rostoucích marketingových strategií reaguje na tyto trendy a využívá je ve svůj prospěch. Tento koncept je totiž integrální součástí firemní strategie v oblasti …víceAbstract:
Nowadays firms are dealing with fierce competition and are "forced" to keep launching new products and strategies that would attract consumers'attention. One of the fastest growing marketing strategies - Cause-related marketing (CRM) addresses these trends as well as benefits from them. Cause-related marketing is a strategic partnership between a for-profit and non-profit organization. The contributions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25843
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 4. 2011
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25843
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia