Cause-related marketing a principy jeho fungování – Lenka Šanderová
Lenka Šanderová
Master's thesis
Cause-related marketing a principy jeho fungování
Cause-Related Marketing a principy jeho fungování
Abstract:
Současné trvdé konkurenční prostředí nutí firmy přicházet neustále s něčím novým. Zákazník se stává stále náročnější, jeho potřeby se posouvají směrem k vrcholu Maslowovy hierarchie potřeb. Cause-Related Marketing (CRM)jako jedna z nejrychleji rostoucích marketingových strategií reaguje na tyto trendy a využívá je ve svůj prospěch. Tento koncept je totiž integrální součástí firemní strategie v oblasti …moreAbstract:
Nowadays firms are dealing with fierce competition and are "forced" to keep launching new products and strategies that would attract consumers'attention. One of the fastest growing marketing strategies - Cause-related marketing (CRM) addresses these trends as well as benefits from them. Cause-related marketing is a strategic partnership between a for-profit and non-profit organization. The contributions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25843
Thesis defence
- Date of defence: 26. 4. 2011
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25843
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman