Postavení obchodních řetězců ve vztazích s dodavateli – Mgr. Pavel Skalka
Mgr. Pavel Skalka
Diplomová práce
Postavení obchodních řetězců ve vztazích s dodavateli
Position of Distribution Chains in Relations with their Suppliers (Legal Issues)
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Postavení obchodních řetězců ve vztazích s dodavateli“ jsou postavení soutěžitelů s kupní sílou a možnosti současné právní úpravy. Ačkoli jednotlivé obchodní řetězce nezaujímají dominantní postavení, jsou schopny omezovat hospodářskou soutěž a získávat značné výhody na úkor svých dodavatelů. Diplomová práce se dělí na dvě části. První část se věnuje možnosti regulace tohoto …víceAbstract:
Subject of the diploma thesis bearing name “Position of the distribution chains in relation to their suppliers” is to analyze the position of competitors with the buyer power and the possibilities of current legal regulations. Despite the fact that the single distribution chains do not have dominant position, they are capable of restricting the economical competition and acquiring substantial advantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dmu66/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
- Vedoucí: prof. JUDr. Josef Bejček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Price discrimination in the Russian market of telecommunication
Aliya Bilyaeva -
Zhodnocení postavení společnosti A.W. spol s r.o. na trhu dle kritérií definujících tržní sílu subjektu
Pavlína Adamcová -
Zákon o významné tržní síle a jeho důsledky
David Piják -
Síťová neutralita a hospodářská soutěž
Liridon LLESHI -
Kupní síla obyvatel České republiky
Filip Dvořák -
Aplikace teorie parity kupní sily na produkty firmy Ikea
Matúš Dunaj -
Testování teorie parity kupní síly
Kateřina Gižová -
Kupní síla českého a slovenského spotřebitele
Petra Sojková