Classroom Management and Strategies for Effective Classroom Management – Lenka KAJEROVÁ
Lenka KAJEROVÁ
Master's thesis
Classroom Management and Strategies for Effective Classroom Management
Classroom Management and Strategies for Effective Classroom Management
Abstract:
This thesis deals with the term classroom management, its most important parts and strategies for effective classroom management. This thesis is divided into four parts: theoretical background, methods, results and commentaries and implications. In the theoretical background, the term classroom management and its most important parts are discussed. In methods, research methods and tools which were …moreAbstract:
Hlavním tématem této diplomové práce je efektivní řízení třídy jeho hlavní části a strategie pro efektivní řízení třídy. Tato práce obsahuje čtyři části: teoretickou část, metody, výsledky a komentáře a implikace. V teoretické části je popsán termín efektivní řízení třídy, jeho hlavní části a zároveň i strategie pro efektivní řízení třídy. Metodická část se zabývá použitými metodami a nástroji, které …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Libuše Lišková, M.A.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAJEROVÁ, Lenka. Classroom Management and Strategies for Effective Classroom Management. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-ČJ
Theses on a related topic
-
Jak žáci oboru kadeřnictví vnímají pravidla chování ve třídě, ve škole a ve svém životě
Eva HAUSNEROVÁ -
Jak žáci oboru kadeřnictví vnímají pravidla chování ve třídě, ve škole a ve svém životě
Eva HAUSNEROVÁ -
Specifika pramenící z dvojrole učitel – student
Hana Šašinková -
Teacher-Student Relationship in David Mamets Plays
Jiří Erml -
Student-created videos project to enhance speaking and writing skills at upper-secondary grammar school
David Dvořák