Role marketingového výzkumu v procesu budování značky – Ing. Adéla Křepelová
Ing. Adéla Křepelová
Master's thesis
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
The role of marketing research in the process of brand building
Abstract:
V úvodu diplomové práce jsou vysvětleny klíčové pojmy marketingu a popsané základní rozdělení marketingových výzkumů. Dále je věnována pozornost procesu budování značky a následující zviditelnění značek pomocí eventů. Teoretická část končí představením společnosti STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.. Následující kapitoly v praktické části jsou konkrétně zaměřené na značku Božkov. Tradiční českou značku s více …moreAbstract:
In the introduction, my thesis describes an elemental sorting of marketing researches and describes the key words. Further, I focused my attention on a brand building process and following brand publicizing via marketing events. The theoretical part concludes with the introducing of company STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.. The following chapters in practical part are namelly focused on a Božkov brand. A …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/am3a6/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Václav Forst, CSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri