Atraktivita odvětví Poštovní a kurýrní činnosti. – Bc. Martin Krpálek
Bc. Martin Krpálek
Master's thesis
Atraktivita odvětví Poštovní a kurýrní činnosti.
Attractiveness of the Postal and courier industry
Abstract:
Krpálek, M. Atraktivita odvětví Poštovní a kurýrní činnosti. Diplomová práce. Br-no: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení atraktivity odvětví Poštovní a kurýrní činnosti a následně také návrhy pro stávající podniky a nově vstupující subjekty na trh. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou část a vlastní práci. Teoretická část je zhotovena na základě …moreAbstract:
Krpálek, M. Attractiveness of the Postal and courier industry. Master thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. The thesis focuses on the evaluation of the attractiveness of the postal and courier sector and subsequently on suggestions for existing companies and new entrants to the market. The thesis is divided into two main parts, the theoretical part and the actual work. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Jiří Duda, Ph.D.
- Reader: Pavel Žufan, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
Strategická analýza podniku
Hana Rýzková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová