Vnímání reklamy a in-store komunikace českým spotřebitelem – Adam Kozel
Adam Kozel
Bachelor's thesis
Vnímání reklamy a in-store komunikace českým spotřebitelem
The perception of advertisement and in-store communication by Czech consumer
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou pozici reklamy v masmédiích a in-store komunikace na českém trhu a současně na základě provedeného marketingového výzkumu zhodnotit způsob, jakým jsou tyto dvě formy komunikačního mixu vnímány v očích běžných českých spotřebitelů. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy, rozdělení, příklady z praxe, znaky a …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyse the contemporary position of advertisement in mass media and in-store communication on the Czech market and simultaneously, based on carried out marketing research, evaluate the way how Czech consumers perceive these two forms of communication mix. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on basic terms, division, practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40397
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: Olga Horová
- Reader: Ladislav Tyll
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40397
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
Nové trendy v oblasti in-store komunikace
Karolína Pavlicová -
Produktový design jako nástroj in-store komunikace
Jiří Němec