Adam Kozel

Bachelor's thesis

Vnímání reklamy a in-store komunikace českým spotřebitelem

The perception of advertisement and in-store communication by Czech consumer
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou pozici reklamy v masmédiích a in-store komunikace na českém trhu a současně na základě provedeného marketingového výzkumu zhodnotit způsob, jakým jsou tyto dvě formy komunikačního mixu vnímány v očích běžných českých spotřebitelů. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy, rozdělení, příklady z praxe, znaky a …more
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyse the contemporary position of advertisement in mass media and in-store communication on the Czech market and simultaneously, based on carried out marketing research, evaluate the way how Czech consumers perceive these two forms of communication mix. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on basic terms, division, practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2014
  • Supervisor: Olga Horová
  • Reader: Ladislav Tyll

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40397