Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v porovnání s konkurencí – Monika Čuchalová
Monika Čuchalová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v porovnání s konkurencí
Marketing communication of selected brand on selected market and its comparison with competition
Abstract:
Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje zejména literární rešerži, která vymezuje vymezuje základní pojmy jako je marketingová komunikace, marketingový mix, dále také nástroje a trendy marketingové komunikace. Kromě analýzy zahrnuje práce komparaci úrovně využití komunikačních nástrojů s konkurenční společností. Díky provedené komparaci byly doporučeny návrhy …moreAbstract:
This work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains mainly a literature search, which defines the basic concepts such as marketing communication, marketing mix, as well as tools and trends in marketing communication. In addition to the analysis, the work includes a comparison of the level of use of communication tools with a competing company. The conclusion contains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Jitka Šturmová, Ph.D. MBA
- Reader: Hana Volfová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČUCHALOVÁ, Monika. \textit{Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v~porovnání s~konkurencí}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/kqm7oh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights