Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v porovnání s konkurencí – Monika Čuchalová
Monika Čuchalová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v porovnání s konkurencí
Marketing communication of selected brand on selected market and its comparison with competition
Anotace:
Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje zejména literární rešerži, která vymezuje vymezuje základní pojmy jako je marketingová komunikace, marketingový mix, dále také nástroje a trendy marketingové komunikace. Kromě analýzy zahrnuje práce komparaci úrovně využití komunikačních nástrojů s konkurenční společností. Díky provedené komparaci byly doporučeny návrhy …víceAbstract:
This work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains mainly a literature search, which defines the basic concepts such as marketing communication, marketing mix, as well as tools and trends in marketing communication. In addition to the analysis, the work includes a comparison of the level of use of communication tools with a competing company. The conclusion contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Jitka Šturmová, Ph.D. MBA
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Název
Vložil
Vloženo
Práva