Postoj k povolání a profesní připravenost asistentů pedagoga u žáků s mentálním postižením na blanenských základních školách – Monika KUCHAŘOVÁ
Monika KUCHAŘOVÁ
Bachelor's thesis
Postoj k povolání a profesní připravenost asistentů pedagoga u žáků s mentálním postižením na blanenských základních školách
Attitude towards the profession and professional readiness of teaching assistant of children with mental disability in a primary schools (Blanensko)
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá postojem k povolání a profesní připraveností asistentů pedagoga působících u dětí s mentálním postižením na blanenských základních školách. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje poznatky o mentálním postižení, vzdělávání žáků s mentálním postižením formou integrace a funkci asistenta pedagoga. V praktické části jsou prezentovány výsledky průzkumného …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with attitude towards the profession and professional readiness of teaching assistants of children with mental disability in a primary schools in district of Blansko. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part summarizes findings about intellectual disability, integrated education these pupils and vocation teaching assistant. In the practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zverejniť od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUCHAŘOVÁ, Monika. \textit{Postoj k povolání a profesní připravenost asistentů pedagoga u žáků s mentálním postižením na blanenských základních školách}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/kqpuia/.
Jak správně citovat práci
KUCHAŘOVÁ, Monika. Postoj k povolání a profesní připravenost asistentů pedagoga u žáků s mentálním postižením na blanenských základních školách. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Pedagogy - ortocommunication
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
23. 4. 2015